نمایش پوسترهای ادوار فجر در کوشک باغ هنر بازگشت Back
 
نمایشگاه پوسترهای ادوار جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر، صبح امروز در کوشک باغ هنر افتتاح شد.
 
به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن با حضور محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی،  سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس‌آباد، امیرعبدالحسینی دبیرکل فجر شانزدهم و مسعود زنده روح کرمانی دبیر هنری این رویداد در کوشک باغ هنر افتتاح شد.
 
گفتنی است که پوستر یکی از شاخه‌های اصلی در هنر ارتباط تصویری و در زمره کاربردی‌ترین گرایش‌های هنرهای تجسمی است که بیشترین بیننده و مخاطب را به خود اختصاص می‌دهد.
 
بر همین اساس، جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گام شانزدهم خود، مجموعه‌ پوسترهای دوره‌های گوناگون جشنواره‌های فیلم، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر را که برخی از آنها توسط طراحان نامدار معاصر طراحی شده‌اند و از ارزش تاریخی بسزایی برخوردارند را در یک نمایشگاه مجزا به نمایش گذاشته است.
 
این نمایشگاه هنری که از ۱۷ تا ۲۴ بهمن دایر خواهد بود، مشتمل بر ۱۲۷ پوستر است.
 
علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه محیطی پوسترهای فجر می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به کوشک هنر واقع در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران مراجعه کنند.
تاریخ خبر:  1402/11/17